Teeninduskoolitused
Teeninduse arendamiseks erinevad teeninduskoolitused.
See, mis on soovitud lõpptulemus, selgub ühise vestluse käigus.
Oleme üksteise vastu ausad, ainult nii saame õiged otsused teha.
KOOLITUSED
Kuidas Teeninduskoda sulle toeks on?
Koolitused aitavad parandada suhtlemisoskust.
Selle tulemusel paraneb kliendirahulolu.
See omakorda suurendab ettevõtte mainet.
Siin on valik erinevaid pakette ja võimalusi,
kuidas klienditeeninduse areng ette võtta.
Vajuta paketi peale
ja loe lähemalt.
Lõplik hind selgub tasuta konsultatsiooni järgselt.
Kõik oleneb koolitusvajadusest, ettevõtte ning töömahu suurusest.
Saada päring läbi alloleva kontaktivormi.
Klienditeeninduse ABC
Eesmärk: anda edasi teadmised ja oskused, mida igapäevaselt klienditeenindaja töös kasutada.
Teenindajad ja teenindushuvilised, kes igapäevaselt klienditeenindusega kokku puutuvad.
+ Klienditeeninduse elementaarne vundament
+ Kuidas muuta klientide teenindamine paremaks kogemuseks?
+ Suhtlemisoskus
+ Külalislahkus kui omaette kunst
+ Kuidas kasvatada müüki?
Teab, milliseid võtteid teenindussituatsioonides kasutada.
Tunneb ära müügivõimalused.
Telefoniteenindus - kuidas kliendikõnest maksimumi võtta
Eesmärk on anda teadmised ja oskused, mida igapäevaselt praktiseerida ja seeläbi telefoniteenindus muuta loomulikumaks osaks ettevõtte töös.
Teenindajad ja teenindushuvilised, kes igapäevaselt klienditeenindusega kokku puutuvad.
* Räägime telefoniteeninduse olemusest
* Sissetulev ja väljaminev kõne
* Kuidas saada lahti hirmust telefoni teel rääkida?
* Millist rolli mängib meie keha telefoni kõnes?
* Kuidas kasvatada müüki läbi telefoni?
Teab võtteid, mida telefoni teel rääkimise hirmu korral kasutada.
Mõistab keha kasutamise olulisust telefoni kõne ajal.
Kliendikeskne meiliteenindus
Koolituse eesmärk:
Eesmärk on anda teadmised ja oskused, mida igapäevaselt praktiseerida.
Teenindajad ja teenindushuvilised, kes igapäevaselt klienditeenindusega kokku puutuvad.
* Räägime meiliteeninduse olemusest
* Millist stiili kirja kirjutamisel kasutada?
* Mida üldse kirja kirjutamisel arvestada?
Mida jälgida meili kirjutamisel vormindamise ja struktuuri juures.
Erinevad isiksusetüübid
Teenindajad ja teenindushuvilised, kes igapäevaselt klienditeenindusega kokku puutuvad.
+ Miks on vaja teada erinevaid isiksusetüüpe?
+ Millised on isiksusetüübid?
+ Kuidas erinev isiksusetüüp käitub teeninduskontaktis?
+ Kuidas reageerida erinevatele isiksusetüüpidele?
Teab, kuidas teeninduskontaktis erinevatele isiksusetüüpidele reageerida.
Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks
Koolituse eesmärk:
Aidata mõista iseenda kui teenindaja väärtusi ja seeläbi saada enesekindlaks klienditeenindajaks.
Sihtrühm:
Teenindajad ja teenindushuvilised, kes igapäevaselt klienditeenindusega kokku puutuvad.
Koolituse sisu:
* Mis on enesekindlus?
* Võtted, kuidas enesekindlus saavutada
* Millised väärtused meil on?
Koolitusel osalenu tunneb enesekindluse jooni.
Teab, milliseid võtteid on võimalik enesekindluse saavutamiseks kasutada.
Mõistab, milliseid väärtusi temas peidus on.
Tulemusi hindan läbi praktiliste harjutuste sooritamise.
Tõhus aja planeerimine
Koolituse eesmärk:
Õpetada, kuidas tõhusalt planeerida oma aega.
Sihtrühm:
Kõik, kes soovivad oma ajahaldust parandada.
Koolituse sisu:
* Lähtume teemast, mis paneb Sind tahtma aega paremini planeerida
* Võtted, mida aja planeerimisel kasutada
* Vahendid, mida aja planeerimisel kasutada
Koolitusel osalenu teab aja planeerimise võtteid ja selleks vajalikke vahendeid.
Märkab olukordi, kus on võimalik end teadlikumalt juhtida.
Oskab siduda kõik eelneva enda soovitud teemaga, millest me koolituse käigus lähtume.
Tulemusi hindan läbi praktiliste harjutuste sooritamise.
Konsultatsioon
Jäta oma kontakt ja lepime kokku TASUTA konsultatsiooni aja.
Kellega juba olen koostööd teinud?
tõmbas käima, haaras kaasa.
Andsid aega teistele ka sõna võtta. Tundsime ennast seetõttu mugavalt.
Samas hoidsid asja ohjes, et liiga maast ja ilmast rääkima ei hakatud.
Kõik meeldis ja oli paigas. Soovitan ka teistele!
Teeninduse põhitõed olid ilusti lahti seletatud. Väga lihtsasti mõistetav ja loogiliselt üles ehitatud.
Mõistad ise teenindajat hästi, kuna ikka veel töötad samas valdkonnas.
Suur aitäh uute näpunäidete eest edaspidiseks praktiseerimiseks.
See oli vist neljas teenindusalane koolitus mul, ja suutsid ikka midagi uut pakkuda.
Ja no see kook oli niii heaaa!
spaa administraator
Teeninduskoja täispaketis osaleja
Sain palju uusi teadmisi ja kui edaspidi peaksin veel abi vajama, tean kelle poole pöörduda.
Oli väga põhjalik koolitus.
Suured tänud!
Koolitus: Meiliteenindus
Sain uusi teadmisi ja vanadele teadmistele kinnitust.
Mulle meeldis, kuidas meil tekkis meeldiv arutelu ja saime kõik läbi räägitud, seega midagi arusaamatuks ei jäänud.
Koolitus: Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks?
Soovid samuti teha koostööd?
- +372 53658800
- info@teeninduskoda.ee
- teeninduskoda.ee
- A.K Performance OÜ
VÕTA ÜHENDUST!
TASUTA konsultatsioon!
Pole kindel, millist teenust täpselt vajad?
Pole hullu - jäta oma kontakt ja lepime kokku TASUTA konsultatsiooni - jõuame koos parima lahenduseni.
Võtan Sinuga ühendust 2 tööpäeva jooksul!