Teeninduskoda

Teeninduskoolitused

Miks valida Teeninduskoda?

Aitan Sul leida enda tugevused,
 parandada suhtlemis– ja müügioskuseid.

Muuta teeninduskeskkond
mõnusamaks ja motiveerivamaks.

DSC_6226

Teeninduskojast leiad personaalsed ja just Sinu vajadustele vastavad teeninduskoolitused.

Esimesel vestlusel keskendume Sinu vajadustele.

Selgitame koos välja koostöö vajadused, võimalused ja räägime eesmärkidest.

Konsultatsiooni käigus saad mulle teada anda, mis ootused Sul koolitusele on.

Ära muretse, kui pole kindel, mida täpselt soovid.

Vestluse käigus küsin ka ise küsimusi, mille vastused aitavad mul Sinu soove ja vajadusi paremini mõista.

Läbi ühise arutelu jõuame parima võimaliku lahenduseni.

Broneerime aja ja lepime kokku, kus/kuidas konsultatsiooni teeme.

NB! Lehe alt poolt leiad kontaktivormi.

Täida see ära ja võtan Sinuga ise ühendust.
Või kirjuta mulle info@teeninduskoda.ee

Minu koolitused on sobivad neile, kes soovivad end klienditeeninduse teemadel rohkem arendada.

Eraisikutele on suunatud rohkem kindlate teemade koolitused.
Kuid on tulemas ka koolitustesari, mis peagi koolituskalenderina lehel leitav.

Jäta oma kontakt lehe allosas olevasse kontaktivormi ning teavitan, kui koolitussari alguse saamas on (lisa sõnumisse märksõna “koolituskalender”).

Kontaktivormi kaudu saad mulle edastada ka muud soovid, seoses koolitustega.

Ettevõtted leiavad samuti omale sobiva paketi.

Meie koostöö saab olema täpselt selline nagu Sulle sobivaim on.

Koolitused sisaldavad koolitaja kogemusi, nippe ja võtteid.

Loe koolitajast lähemalt siit.

Mis saab peale koolitust?

Koolitusel osalejatega olen kontaktis (veebi teel) ka peale koolitust.
Nii saame koos arutada ja teineteisele toeks olla.

See on hea võimalus, kuidas küsimustele vastused saada ja kaasmõtlejate abil motivatsiooni ning inspiratsiooni ammutada.

 

  • Pro pakett ettevõtetele
  • Üldkoolitus
  • Personaalkoolitus
  • Videokoolitused

Loe lisa pakettide kohta koolituste lehelt siit.

Seame teeninduskoolitusele eesmärgid, mille tulemusel
Sinu/ettevõtte klienditeenindus eristub konkurentidest.

Tagasiside

Kõige rohkem meeldis, et algas sellise praktilise ülesandega -
tõmbas käima, haaras kaasa.
Andsid aega teistele ka sõna võtta. Tundsime ennast seetõttu mugavalt.
Samas hoidsid asja ohjes, et liiga maast ja ilmast rääkima ei hakatud.

Kõik meeldis ja oli paigas. Soovitan ka teistele!
Teeninduse põhitõed olid ilusti lahti seletatud. Väga lihtsasti mõistetav ja loogiliselt üles ehitatud.
Mõistad ise teenindajat hästi, kuna ikka veel töötad samas valdkonnas.

Suur aitäh uute näpunäidete eest edaspidiseks praktiseerimiseks.
See oli vist neljas teenindusalane koolitus mul, ja suutsid ikka midagi uut pakkuda.
Ja no see kook oli niii heaaa!
Mariliis Allas, 34 a
Grand Rose Spa Hotelli
spaa administraator
Teeninduskoja täispaketis osaleja
Mulle väga meeldis Sinu koolitus.
Sain palju uusi teadmisi ja kui edaspidi peaksin veel abi vajama, tean kelle poole pöörduda.
Oli väga põhjalik koolitus.
Suured tänud!
Ulrika Vikat, 46 a
OÜ U-Teenused tegevjuht
Koolitus: Meiliteenindus
Kõik oli väga hästi üles ehitatud ja sujus minu meelest suurepäraselt.
Sain uusi teadmisi ja vanadele teadmistele kinnitust.
Mulle meeldis, kuidas meil tekkis meeldiv arutelu ja saime kõik läbi räägitud, seega midagi arusaamatuks ei jäänud.
Sillerin Laev, 24 a
Marmara Sterling OÜ, assistent
Koolitus: Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks

Või jäta oma kontakt ja võtan sinuga ühendust

Scroll to Top