Kuidas klienditeenindaja ettevõtte imagot mõjutab?
Esiteks, klienditeekond algab juba väljaspool ettevõtet (sotsiaalmeediast, reklaamidest, parkimisplatsist, ettevõtte esisest). Alles seejärel astub ta ettevõttesse sisse.
Kui eelnev teekond on olnud konarlik, suudab selle teises suunas lükata just nimelt klienditeenidaja.
Sellest, kuidas päris vastuvõtt kliendile tundub, saab alguse kliendi edasine arvamus.
Pole midagi parata, öeldakse küll, et ära eelda… Aga esmane kontakt paneb meid paratamatult seda tegema.
Seega, klienditeenindaja mõjutab väga palju seda, milliseks ettevõtte imago kliendi jaoks kujuneb.
Selleks, et teekond liiguks ettevõtte soovitud suunas, tuleb vaeva näha ning klienditeenindajate motivatsiooni ja arengusse panustada.
Üldjuhul vaid motiveeritud teenindaja suudab ettevõtte visiooni edasi anda.
Meeles tuleb siiski pidada asjaolu, et me ei ole kõik ühe puuga tehtud. Igal indiviidil on omad soovid, eesmärgid ja vajadused, mis motiveerivad ning arenema innustavad.
Kuidas saada teada, mis kellegi jaoks sobivaim lahendus oleks?
Selleks tuleb suhelda, vestelda, olla uudishimulik.
Olulisel kohal on ka usaldus. Kui seda ei ole, siis ei saa ka oodata, et inimesed avatud oleksid. Kuid avatud olek on tähtis, et saada sisendit, mida järgmisena teha.
Mõneks võimalikuks variandiks on koolitused, väljaõpped ja sotsiaalne tugi.
Mõtle läbi, aruta, küsi – missugune variant ettevõtte ja teenindajate jaoks kõige efektiivsemaks kujuneb.
Milleks kulutada raha reklaamidele, mis ei pruugi üldse tagasigi anda?
Parem suunata see ressurss oma inimestesse. Reklaame on võimalik järgi teha, inimesi me keegi kloonida ei saa.
Teeninduskoda pakub koolitusi ja läbi selle ka sotsiaalset tuge.
Loe koolitustest lähemalt SIIT.
Kui sobivat ei leia, kirjuta mulle oma konsultatsiooni soov ning leiame personaalse koolituse just vastavalt vajadustele.
Võtan sinuga ühendust esimesel võimalusel.