Teeninduskoda

KASULIK

KASULIK

Harjumused
Ajaplaneerimine Harjumused

Harjumused

Harjumused - kuidas luua häid harjumusi? Harjumused -  mis need on?Harjumused on midagi, mida teeme iga päev automaatselt, ilma palju mõtlemata – nagu hammaste pesemine, jalanõude sidumine või igal hommikul samat teed pidi tööle minemine.Kas oled kungi autoga töölt koju sõitnud ja ühel hetkel avastanud, et oledki koju jõudnud? Kuid ei mäleta, kuidas sinna...
Read More
Klienditeenindus – tähtsus väikesemates ettevõtetes
ettevõte Personaalsed koolitused

Klienditeenindus – tähtsus väikesemates ettevõtetes

 Tere hommikust/õhtust/päevast, armas lugeja! Klienditeenindus ei ole lihtsalt protsess – see on kunst, mis loob emotsioone, lojaalsust ja aitab ettevõttel kasvada. Klienditeenindus on üks olulisemaid aspekte, mis võib määrata ettevõtte edu või hoopis ebaõnnestumise. Väiksemates ettevõtetes mängib see veelgi suuremat rolli. Räägime sellest, miks on klienditeenindus väikesemates ettevõtetes nii oluline ja kuidas seda efektiivselt rakendada.Kliendi lojaalsuse saavutamine:...
Read More
Motivatsioon suvel vs talvel: Kuidas hoida töötajate motivatsiooni?
ettevõte klienditeenindaja

Motivatsioon suvel vs talvel: Kuidas hoida töötajate motivatsiooni?

Tere armas lugeja! Oleme jõudnud aastaaega, mil päike särab kõrgemal ja ilmad on valdavalt soojad. Sellega tuleb meil eestlastel parem meeleolu, rohkem energiat ja teotahet.Suvehooaeg toob endaga kaasa erinevaid tundeid ja meeleolusid nii töötajatele kui ka tööandjatele. Kes on puhkuse lainel, kes on mõtetega juba rannas..Nagu eelnevad aastad on näidanud, siis ka suvi on mööduv...
Read More
Iga ettevõte on erinev: ei saa kõigile “ühe puuga” läheneda.
ettevõte Personaalsed koolitused

Iga ettevõte on erinev: ei saa kõigile “ühe puuga” läheneda.

Tere hommikust/õhtust/päevast, armas lugeja! Kas olete mõelnud, kuidas parandada ettevõtte efektiivsust ja klientide rahulolu? Olete õiges kohas! Klienditeeninduse valdkonnas on üks asi kindel – iga ettevõte on ainulaadne. Pole olemas ühte ja ainsat lahendust, mis sobiks kõigile. Loe lähemalt, miks on oluline läheneda igale ettevõttele individuaalselt ja kuidas see aitab saavutada ettevõttes paremaid tulemusi....
Read More
5 märki, et Teie ettevõte vajab teeninduskoolitusi
ettevõte klienditeenindaja

5 märki, et Teie ettevõte vajab teeninduskoolitusi

Kas olete kunagi mõelnud, kuidas Teie ettevõte saaks veelgi paremini oma kliente teenindada? Kas olete tähele pannud märke, mis viitavad sellele, et ettevõtte klienditeeninduses on arenguruumi? Jagan Teiega viite olulist punkti, mis näitavad, et Teie ettevõte vajab teeninduskoolitusi ning kuidas need koolitused aitavad lahendada ettevõtte probleeme.Korduvad kaebused ja halb tagasisideKui Teie ettevõte saab korduvalt...
Read More
Hea teenindus suurepäraseks – 6 punkti
klienditeenindaja

Hea teenindus suurepäraseks – 6 punkti

1. Mis on ettevõtte eesmärk? Nagu ikka, ettevõte toimib, kui see teenib kasumit. Selleks, et kasumini jõuda, tuleb eelarvestada ja paika panna kindel plaan. Mis on ettevõtte eesmärk? Ilma kindla eesmärgita tegutseme sihitult ja ettevõtte täit potentsiaali kasutamata. Plaan aitab seda eesmärki ellu viia. Aga kas ka ettevõtte töötajad teavad seda eesmärki? Eelkõige klienditeenindajad?...
Read More
Suhtlemishirm
klienditeenindaja

Suhtlemishirm

Suhtlemishirm Muuda oma hirm superjõuks! Muuda oma suhtlemishirm . Läheneva Halloweeni eel, kui hirm ja õudus on põhiteemaks... tuleb meil meenutada, et hirm on tavaline inimese reaksioon. Isegi nendel päevadel, kui pole vaja karta kummitusi ega zombisid, kardame me suuremal või vähemal määral midagi. Suhtlemishirm on tihtipeale nagu nähtamatu auk meie enesekindluses -  on...
Read More
Miks personaalsed koolitused?
Personaalsed koolitused

Miks personaalsed koolitused?

Miks valida just personaalsed koolitused? Koolitused on suurepärane võimalus õppida uusi oskusi ja arendada ennast erinevatel teemadel. Üheks koolituse variandiks on personaalsed koolitused. Miks peaksid eelistama personaalseid koolitusi massikoolituste asemel? Siin on mõned olulised põhjused: 1. Tähelepanu Sinu konkreetsetel vajadustel: Personaalsed koolitused on nagu eritellimusel valminud ülikond. Need on loodud vastavalt sinu soovidele, vajadustele...
Read More
Külalislahkus on õpitav oskus!
klienditeenindaja külalislahkus

Külalislahkus on õpitav oskus!

Kas sina kasvatad lilli? Kuidas sul nende elus hoidmine õnnestub? Mina olen hästi halb lille kasvataja. Ainukesed taimed, mis mul elus püsivad, on kunstlilled ja kaktuselised..Paar aastat tagasi sai laps omale esimese sünnipäeva puhul valge jõulukaktuse. Kuna nii väike laps taime eest veel ise hoolitseda ei oska, tegin seda mina.See taim vajab palju valgust...
Read More
Klienditeenindaja on ettevõtte nr1 imago looja
klienditeenindaja

Klienditeenindaja on ettevõtte nr1 imago looja

Kuidas klienditeenindaja ettevõtte imagot mõjutab? Esiteks, klienditeekond algab juba väljaspool ettevõtet (sotsiaalmeediast, reklaamidest, parkimisplatsist, ettevõtte esisest). Alles seejärel astub ta ettevõttesse sisse. Kui eelnev teekond on olnud konarlik, suudab selle teises suunas lükata just nimelt klienditeenidaja. Sellest, kuidas päris vastuvõtt kliendile tundub, saab alguse kliendi edasine arvamus. Pole midagi parata, öeldakse küll, et ära...
Read More
Scroll to Top