Personaalkoolitus
Miks valida personaalkoolitus?
Personaalkoolitus on hea valik,
kui soovid end kindlal teemal arendada.
-
Vestluse käigus selgitame välja sinu vajadused,
saame lähemalt tuttavaks ning lepime kokku koolituse eesmärgid. - Teeninduskoolitus on koostatud täpselt vastavalt kokku lepitud eesmärkidele.
- Pööran rõhku just sellele teemale, mis sinu jaoks kõige olulisem on.
Vestlus
Esimesel vestlusel saame lähemalt tuttavaks ning keskendume Sinu vajadustele.
Selgitame koos välja koolitusvajadused, võimalused ja räägime eesmärkidest.
Konsultatsiooni käigus saad mulle teada anda, mis ootused Sul koolitusele on.
Ära muretse, kui pole kindel, mida täpselt soovid.
Vestluse käigus küsin ka ise küsimusi, mille vastused aitavad mul Sinu soove ja vajadusi paremini mõista.
Läbi ühise arutelu jõuame parima võimaliku lahenduseni.
Individuaalne koolitus
Võtan arvesse vestluse jooksul kokkulepitud eesmärgid ja ootused ning koostan Sinu vajadustele vastava personaalse koolituse.
Individuaalne koolitus aitab Sul konkreetset teemat paremini mõista.
Minu eesmärk on Sulle toeks olla ning aidata Sinu enda seest teemasse puutuvaid seoseid leida.
Ühe teema koolituse pikkuseks on 2 tundi.
Aja ja koha lepime kokku vestluse ajal.
Koolituste valik
Koolitusi võimalik valida järgmiste koolituste vahel:
- Kuidas muuta klientide teenindamine paremaks kogemuseks
- DISC: erinevad isiksusetüübid
- Suhtlemisoskus
- Külalislahkus kui omaette kunst
- Rasked kliendisituatsioonid (“halb klient”)
- Konfliktide ja/või probleemide lahendamine
- Telefoniteenindus – kuidas kliendikõnest maksimumi võtta
- Kliendikeskne meiliteenindus
- Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks
- Kuidas saada iseenda parimaks versiooniks
Kui soovid mitu koolitusteemat valida, ka see on võimalik.
Hind
Ühe koolitusteemaga 2-tunnise koolituse maksumus on 250 €
Soovid paketis midagi muuta või oma mõtted kasutusele võtta?
Väga hea, see on ainult suurepärane.
Võid julgelt oma arvamust avaldada.
Minu soov on Sulle pakkuda just Sinu vajadustele vastavat teenust.