Üldkoolitus

Miks valida üldkoolitus?
Üldjkoolitus on hea valik, kui soovite ettevõttesse koolitust kindlal teemal.
- Vestluse käigus selgitame välja ettevõtte vajadused, saame lähemalt tuttavaks ning lepime kokku koolituse eesmärgid.
- Teeninduskoolitus on koostatud täpselt vastavalt kokkulepitud eesmärkidele.
- Pööran rõhku just sellele teemale, mis on ettevõtte jaoks kõige olulisem.
Vestlus ettevõtte esindajaga
Esimesel vestlusel saame lähemalt tuttavaks ning keskendume ettevõtte vajadustele.
Selgitame koos välja koostöö vajadused, võimalused ja räägime eesmärkidest.
Konsultatsiooni käigus saate mulle teada anda, mis ootused teil koolitusele on.
Ärge muretse, kui pole kindel, mida täpselt soovite.
Vestluse käigus küsin ka ise küsimusi, mille vastused aitavad mul teie soove ja vajadusi paremini mõista.
Läbi ühise arutelu jõuame parima võimaliku lahenduseni.
Koolitus
Võtan arvesse vestluse jooksul kokkulepitud eesmärgid ja ootused ning koostan ettevõtte vajadustele vastava personaalse koolituse.
Võimalik valida nii grupi- kui ka individuaalse koolitusena.
Koolituse pikkuse, aja ja koha lepime kokku vestluse ajal.
Koolituste valik
Koolitusi võimalik valida järgmiste koolituste vahel:
- Kuidas muuta klientide teenindamine paremaks kogemuseks
- DISC: erinevad isiksusetüübid
- Suhtlemisoskus
- Külalislahkus kui omaette kunst
- Rasked kliendisituatsioonid (“halb klient”)
- Konfliktide ja/või probleemide lahendamine
- Telefoniteenindus – kuidas kliendikõnest maksimumi võtta
- Kliendikeskne meiliteenindus
- Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks
- Kuidas saada iseenda parimaks versiooniks
- Tõhus aja planeerimine
On võimalus valida ka mitu koolitusteemat.
Hind
Sõltub grupi ja töömahu suurusest.
Lõpliku hinna lepime kokku tasuta konsultatsiooni järgselt.
Soovite paketis midagi muuta või oma mõtted kasutusele võtta?
Väga hea, see on ainult suurepärane.
Võite julgelt oma arvamust avaldada.
Minu soov on teie ettevõttele pakkuda just teie vajadustele vastavat teenust.
Soovid teha koostööd?
