Teeninduskoda

Üldkoolitus

Miks valida üldkoolitus?

Üldjkoolitus on hea valik, kui soovite ettevõttesse koolitust kindlal teemal.

Vestlus ettevõtte esindajaga

Esimesel vestlusel saame lähemalt tuttavaks ning keskendume ettevõtte vajadustele.

Selgitame koos välja koostöö vajadusedvõimalused ja räägime eesmärkidest.

Konsultatsiooni käigus saate mulle teada anda, mis ootused teil koolitusele on.
Ärge muretse, kui pole kindel, mida täpselt soovite.

Vestluse käigus küsin ka ise küsimusi, mille vastused aitavad mul teie soove ja vajadusi paremini mõista.

Läbi ühise arutelu jõuame parima võimaliku lahenduseni.

Koolitus

Võtan arvesse vestluse jooksul kokkulepitud eesmärgid ja ootused ning koostan ettevõtte vajadustele vastava personaalse koolituse.

Võimalik valida nii grupi- kui ka individuaalse koolitusena.

Koolituse pikkuse, aja ja koha lepime kokku vestluse ajal.

Koolituste valik

Koolitusi võimalik valida järgmiste koolituste vahel:

  • Kuidas muuta klientide teenindamine paremaks kogemuseks
  • DISC: erinevad isiksusetüübid
  • Suhtlemisoskus
  • Külalislahkus kui omaette kunst
  • Rasked kliendisituatsioonid (“halb klient”)
  • Konfliktide ja/või probleemide lahendamine
  • Telefoniteenindus – kuidas kliendikõnest maksimumi võtta
  • Kliendikeskne meiliteenindus
  • Kuidas saada enesekindlaks teenindajaks
  • Kuidas saada iseenda parimaks versiooniks
  • Tõhus aja planeerimine

On võimalus valida ka mitu koolitusteemat.

Hind

Sõltub grupi ja töömahu suurusest.
Lõpliku hinna lepime kokku tasuta konsultatsiooni järgselt.

Soovite paketis midagi muuta või oma mõtted kasutusele võtta?

Väga hea, see on ainult suurepärane.
Võite julgelt oma arvamust avaldada.
Minu soov on teie ettevõttele pakkuda just teie vajadustele vastavat teenust.

Võite jätta mulle ka oma kontakti

Võtan ühendust hiljemalt 2 tööpäeva jooksul
Scroll to Top