Teeninduskoolitus pro
pakett ettevõtetele
Miks valida pro pakett?
Pro pakett on hea valik, kui soovite oma ettevõttes
klienditeenindus areng põhjalikumalt ette võtta.
- Mina tegelen praeguse olukorra välja selgitamisega.
- Teil jääb rohkem aega tegeleda muude tähtsate ettevõtte toimingutega.
- Saate põhjaliku ülevaate kogu protsessist.
- Teeninduskoolitus on koostatud täpselt vastavalt teie ettevõtte vajadustele.
- Koolituse tulemusel töötavad teie ettevõttes enesekindlamad ja julgemad klienditeenindajad.
Vestlus ettevõtte esindajaga
Esimesel vestlusel saame lähemalt tuttavaks ning keskendume ettevõtte vajadustele.
Selgitame koos välja koostöö vajadused, võimalused ja räägime eesmärkidest.
Konsultatsiooni käigus saate mulle teada anda, mis ootused Teil kogu protsessile on.
Ärge muretsege, kui pole kindel, mida täpselt soovite.
Vestluse käigus küsin ka ise küsimusi, mille vastused aitavad mul Teie soove ja vajadusi paremini mõista.
Läbi ühise arutelu jõuame parima võimaliku lahenduseni.
Kliendi teekonna kaardistus
Kliendi teekonna kaardistus aitab mõista ettevõtet läbi kliendi “kingade”.
Kas olete mõelnud, kuidas kliendile kokkupuude Teie ettevõttega tundub?
Kas see oli mugav, info lihtsasti kättesaadav, sammud loogilised..
Kuidas mõjutab klienditeenindus klienditeekonda?
Tulen ja teen / aitan teha Teie ettevõtte kliendi teekonna kaardistuse.
Kaardistamisel on arvesse võetud punkte, millistel juhtudel klient puutub kokku klienditeenindusega.
Tänu sellele saab vajadusel ettevõtte korralduse veelgi kliendikesksemaks muuta.
Mida kliendikesksem ettevõte, seda suurem on kliendi rahulolu.
Teeninduskvaliteedi uuring
Rahulolevad kliendid külastavad Teie ettevõtet suurema tõenäosusega uuesti.
Nii levitatakse ka suust-suhu soovitusi. Tänu heale mainele tekivad püsikliendid.
Üks on see, mida soovite pakkuda. Teine see, mida kliendid ootavad.
Kolmas on hoopis klientide tegelik kogemus.
Uuringuga selgitame välja, mis on ootuste ja tegelikkuse vahe.
Mida kliendid ütlevad? Kuidas nemad ettevõtte klienditeekonda hindavad?
Mida arvavad nad ettevõtte teenindusest? Mida nemad paremaks teeksid?
Teen Teie ettevõttes teeninduskvaliteedi uuringu ning analüüsin seda.
Võtan arvesse, mida kliendid ütlevad ning teen sellest Teile kokkuvõtte, vajadusel koos parandusettepanekutega.
Arutame koos läbi selle tulemused ning lepime kokku, mida võtan arvesse teeninduskoolituse koostamisel.
Tänu sellele saan läbi viia personaalse teeninduskoolituse, mis vastab Teie ettevõtte vajadustele.
Teenindajate küsitlusleht
Teeninduskvaliteet on kindlasti üks väga suur konkurentsieelis.
Kahjuks ei suuda kõik soovitud tasemel teenindust pakkuda.
Teeninduskvaliteedi tõstmine on seega äärmiselt oluline.
Küsitlen teenindavat personali.
Mida ütlevad teenindajad ise?
Kuidas nad ennast tunnevad? Kas nad on motiveeritud?
Mida nemad paremaks teeksid?
Vastused on anonüümsed.
Tänu küsitluslehele saate teada, mida kolleegid päriselt arvavad ning mina õpin samuti neid paremini tundma.
Ka see aitab kaasa võimalikult personaalse teeninduskoolituse läbiviimisele.
Personaalne grupikoolitus
Võtan arvesse eelläbitud punkte ning koostan ettevõtte vajadustele vastava personaalse grupikoolituse.
Ma ikka ütlen, et klienditeenindaja on justkui ettevõtte nägu.
Läbi selle koolituse aitan klienditeeninduse lähemale viia soovitud ettevõtte kuvandile.
Koolituse formaat oleneb väga palju sellest, missugune on kliendiuuringu ja teenindajate küsitluslehe tulemus.
Eelnevalt saame koolituse pikkuse, aja ja kava kokku leppida.
Põhjalik raport
Raport koosneb kogu protsessi tulemustest:
- vestluse kokkuvõte
- kliendi teekonna kaardistus
- teeninduskvaliteedi uuringu tulemused
- teenindajate küsitluslehe üldine kokkuvõte
- grupikoolituse kokkuvõte + soovi korral sisu slaidid/paberid
- ettepanekud ja eesmärgid
Järelkontakt
Mis saab pärast koolitust?
Koolitusel osalejatega olen
kontaktis (veebi teel) ka peale koolitust.
Nii saame koos arutada ja teineteisele toeks olla.
See on hea võimalus, kuidas küsimustele vastused saada ja kaasmõtlejate abil motivatsiooni ning inspiratsiooni ammutada.
Lisaks olen valmis ka pikemaajaliseks koostööks ettevõttega.
Hind
… sõltub ettevõtte ja töömahu suurusest, läbi viidavate koolituste ja osalejate koguarvust.
Lõplik hind selgub tasuta konsultatsiooni järgselt.
Soovid paketis midagi muuta või oma mõtted kasutusele võtta?
Väga hea, see on ainult suurepärane.
Võid julgelt oma arvamust avaldada.
Minu soov on Sulle pakkuda just Sinu vajadustele vastavat teenust.